hur som hällst! (20 april 2010)

nu står jag vid daniels köksbänk. maten står i ugnen och han sitter och spelar ps3. jätte kul. och jag har tänkt varje gång att - jag tar med mig min dator ifall han vill spela lite så slipper jag vara sysslolös. men icke.. denna gången har jag inte med min lilla dator. och då tyckte han att han skulle sätta sig och spela lite.. tack för den televerket.


jag är på helt CP humör i dag. har skrivit massa konstiga saker i dag. ska se om jag kommer på nått knas nu då!

"det var en gång en rosa elefant som var ute och kastade sopor omkring sig. helt plötsligt från ingenstans så kom det en grävlig flygandes. grävligen bertil är 635 år gammal och har en grön haklapp som förrkläde. han gillade att vara ute och flyga.. framför allt när det är såhär bra väder. man kunde se honom dyka upp på dom mest underliga ställena såsom på visningar för ensamma gråshuggemammor utan humor och på bröllop för homosexuella tekannor. folk frågar mig var jag har rökt. men jag säger att det inte var jag.. utan det var myrsloken ragnar . skyll inte på mig.. skyll på snigel, han är är farligare än mig. men om vi ska återgå till den stackars rosa elefanten då. han som sagt gillar sina sopor. han tycker dom är vackra som en grådaskig regnig kväll i den lilla sketna hålan strax brevid den lilla staden till höger om den blåa kotten som ligger brevid björken. han var så lycklig för att hans bästa kompis, den lilla gröna stenen, hade dött. och jag menar det var ju endå hans bästa kompis.. men varför var han då lycklig? jo ni förstår att om man har haft en grön stens som kompis så kunde man inte vara nått annat än lycklig för at han har dött."

nu måste jag sluta för i kväll. äta mat och sen sova!!! natti på er allesammans....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0