Borås-skepplanda-borås (8 dec 2010)

Idag har jag åkt fram och tillbaka till skepplanda. Sitter fortfarande på bussen på väg tillbaka till borås. Men skillnaden nu är att älskade elin är med mig. När det gäller kärleken så går det framåt. Jag är en mycket lycklig tjej som har den bästa pojken. Och han är bara min. Kom och tänka på en gammal date jag hade i somras. Och jag vet hur svårt jag hade för att släppa honom. Träffade kille efter kille efter att jag hade träffat honom. Men ingen fick mig att glömma honom. Men nu när jag är tillsammans med Henkka så har jag inte haft en tanke på honom vilket jag tycker är grymt bra. Jag lever i en dröm med en kille som är ganska lat. Men jag ska få honom till att inte vara sådan. :p Hehe han har överraskat mig ett par gånger med hans tycke och hans sätt att vara på. Varför har han inte vart mitt liv tidigare? Hade behövt honom tidigare. Men bättre sent än aldrig sägs det ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0