trött! (12 maj 2010)

jag är så trött på att känna. jag är så trött på att aldrig få veta. så jälva trött på detta livet. kan ingen tala om för mig hur jag ska få ha det när jag blir äldre. jag vill leva mitt liv med dig. men jag vill inte leva mitt liv med dig om du inte är säker. du måste börja vara nöjd med det du har. och du måste börja ta vara på det du har innan du kan få mer. jag är inte nöjd med det jag har för jag har ingenting. du sår sluta vara så självisk och tänka på vad andra har! lägg ner detta nu. jag vill hjälpa dig med detta. ge mig bara chansen. du måste se vad du har framför dig och vara nöjd med det. man kan inte alltid sträva högre. det är ingen idé. jag finns här hela tiden det ska du veta. känner mycket för dig. och det kommer jag inte sluta göra. bara går och väntar på att du ska tala om för mig att du vill ha mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0