varför? (29 maj 2010)

sitter och skriver på en kompis dator medans han och en kille till kopplar in ljud i en bil. jag har väldigt tråkigt men va fan ska man göra då? det är jätte kallt gud vad detta är mysigt. eller inte.
jobba ska jag göra på måndag och i morgon bär det av till borås och alla älskade vänner. jobbet går bra och framtiden börjar bli mer och mer säkrad. jag har ju i alla fall fixat så att jag har sökt in till en skola i borås. jag hoppas innerligt att jag kommer in. jag har sökt till lagerhatering och svets och personlig assistent och omvårdnad. så vi får väl se hur det går.. men jag hoppas ju mest på svets eller lager. men jag vet inte om jag kommer in. vi får väl se..
ALEX: du är en helt underbar kille jag har träffat. dock något blyg och vågar inte tala om vad du tycker och tänker om något. men jag tycker om dig i alla fall.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0