fattar inte! (17 okt 2010)

jag fattar inte hur folk kan med och hålla på såhär. nu är det mer skitsnack som man hamnar i mellan! fan att det alltid ska vara så! bråk hit och bråk dit! nu är det en viss person som gått och sagt att söt har burnat och kört jättesnabbt när jag och in dotter var med i bilen igår.. men under den tiden så jobbade jag och elin var med. men han skulle aldrig få för sig att hålla på så när han har barn i närheten. vad tänker folk med? skulle han göra så när han själv hade sin dotter i bilen eller? nej jag skulle inte tro det. men att hitta på sånnahär saker är inte okej alltså! DU KAN DRA!

men men nog om jobba saker. jag ska jobba i morgon och nu ska jag snart basta med söt hemma hos honom.... :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0