hum hum! (14 okt 2010)

sitter på bussen på väg hem till mamma och pappa nu. ganska långtråkigt. jag ska hämta elin och ta med mig henne till borås... på lördag blir det till djurparken med söt och elin och hans familj. :D det ska bli ganska kul faktiskt. :D sen blir det nog till att försöka fixa så mycket som möjligt med körkotet i nästa vecka. ska nog åka ner till halmstad... skulle i alla fall behöva komma iväg för att fixa detta. för jag har inte en chans att få för mig att göra det hemma. :P vi får väl se hur det urartar sig. mamma ska ju plugga  så jag skulle behöva fixa detta nu så jag kan känna att jag kan ta hand om lillan lite bättre. fattar inte hur det kan bli såhär faktiskt.
jag är lite orolig över helgen med. men det ska nog bli bra endå. hihi han syster är ju inte så underbart förtjust i mig. men vi får väl se.

aja så kan det vara. hoppas på mer jobb nu i alla fall. men man vet ju aldrig hur det går där heller. ska ju söka in till skoöa nu tillvårterminen med men vi får väl se vad det blir. hade ju  hoppats på svets men som det ser ut just nu så kommer nog det nog bli någonting annat.. :P funderar på någon form av datorkunskap eller liknanade.. jag tror det är det jag kan komma längst på just nu..

sen är det ju detta med utredningen med.. väntar på svar från detta nu... får se om det blir någon utredning snart.. hade ju vårdgarantin där i alla fall. och om jag inte får jobba i morgon så kommer det nog bli att jag drar till sjukhuset. för jag behöver kolla upp mittknä..det är svullet och gör ont. och det har det gjort nu i flera veckor.. hoppas att det inte är nått allvaligt i så fall.. :P aja.. nu ska jag plocka ner datorn för jag är snart framme. i skepplanda nu.. ha d bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0