skit ner er! (13 oktober 2010)

jaha! så är det som det alltid brukar vara i borås. tillbaka i borås efter 10 månader och inget har förändrats för fem öre. folk snackar lika mycket skit som vanligt. och man har gjort det med den och det med den andra! men nu när man träffar en mysig så är man ju bara en slampa.. men som sagt då är allt som det ska vara! har nu flyttat in i en liten etta på sjöbo (stadsdel i borås). och trivs ganska bra. men som sagt. träffat en söt från fristad och så avskyr hans syster mig och har redan lyckats få deras mamma att svartmåla mig innan hon ens lärt känna mig. fattar inte varför folk inte kan få sina egna uppfattningar om folk... bara för att man har varit på ett sett förut så behöver inte det betyda att man är den samma nu! kan inte bara folk skaffa ett eget liv och prata om.. jag har ett liv att prata om så jag behöver inte prata om någon annans.. men det är väl så! jag har ett spännande liv så det är ju kul att prata om mitt liv dårå!

nu sitter jag här i min lilla etta med söt och ska snart sova! klockan börjar bli väldigt mycket.. kankse upp om två timmar men det lär väl märkas om chefen ringer eller inte....

nu ska jag våldta min kudde rätt så brutalt... :D natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0